Популярні публікації

Наші завдання

 


Загальна мета проекту полягає у вдосконаленні загальної філологічної підготовки, формуванні навичок роботи з етноспецифічними, лінгвістичними і екстралінгвістичними об’єктами, формуванні лінгвістичної, комунікативної та лінгвокраїнознавчої компетенції з метою підготовки до подальшої практичної діяльності та подальший розвиток мовної, мовленнєвої та соціокультурної компетенції учнів та формування мовленнєвих умінь і стратегій в різних видах мовленнєвої діяльності.

Практична мета навчання полягає в оволодінні загальними знаннями про країну, що вивчається, особливості її населення, найважливіші етапи історичного розвитку та ознаки політичних систем, особливості та рівень економічного розвитку країни, напрями зовнішньої політики країни, її участь у міжнародних відносинах та організаціях, культурні та мовні особливості, у вдосконаленні уміння студентів спілкуватися англійською мовою в усній та писемній формах.

 Завдання курсу

  • Надати та систематизувати основну інформацію про географічне положення, історію, національні символи, національний характер та національні стереотипи, релігію, політичний та державний устрій, політичні та економічні процеси, освіту, соціальну та етнічну структуру, лінгвокраїнознавчі особливості мови, культуру і мистецтво англомовних країн, звичаї та традиції народів цих країн, особливості вербально їповедінки носіїв мови у різноманітних сферах спілкування англомовних країн, що вивчаються.
  • Вдосконалити лінгвістичну та комунікативну компетенції англійської мови.
  • Розвивати у студентів пізнавальні інтереси, прагнення до удосконалення своєї мовної та професійної підготовки

Вхідні знання та навички учнів:

1. Учні повинні самостійно мислити, знаходити та розв’язувати проблему;

2. Учні повинні залучати знання з різних тем;

3. Учні повинні мати здатність прогнозувати результати й можливі наслідки різних варіантів рішення;

4. Учні повинні мати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, оцінювати свої дії та дії своїх товаришів;

5. Учні повинні мати навички роботи в програмах пакету Microsoft Office (PowerPoint, Excel, Microsoft Publisher, Word);

6.  Учні повинні мати навички пошуку інформації в мережі Інтернет.
7. Вміння працювати з іноземним текстом, організовувати, визначати, ідентифікувати та відтворювати матеріал;
8.Вміння класифікувати, порівнювати, інтер-претувати та трансформувати здобуту інформацію та знання;
9. Вміння оперувати інформацією, встановлю-вати співвідношення, застосовувати здобуті знання на практиці для розв’язання поставленого завдання.
10.Формування навичок аналізу (вміти ідентифікувати  та протиставляти частини, встановлювати співвідношення між ними, критикувати, експериментувати, диференціювати, тестувати та вміти робити умовивід);


Немає коментарів:

Дописати коментар

  Яку ж мову вивчати? Американську англійську або чисто британську? Відповідь на це питання закладена в меті: для чого вам англійська мова п...